برگزاری میز خدمت و ملاقات مردمی در شهر فتحآباد (بخش وردشت) به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سمیرم، در راستای نهضت ملی پاسخگویی و با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات و پیگیری مطالبات آنان، میز خدمت و ملاقات مردمی با حضور رؤسای محترم ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد. این برنامه با رویکرد محلهمحوری و در چارچوب مراجعه حضوری و شنیدن مشکلات مردم در نزدیکترین محل ممکن، در شهر فتحآباد بخش وردشت و با همکاری و میزبانی مساجد برگزار گردید. در این میز خدمت، رؤسای ادارات بنیادمسکن، جهاد کشاورزی، امور عشایر، امور برق، آب منطقهای، آب و فاضلاب، کمیته امداد، گاز، تعاون روستایی، دامپزشکی و منابع طبیعی شهرستان سمیرم حضور یافته و ضمن استماع درخواستهای مردمی، جهت بررسی و رسیدگی به مسائل مطرحشده، راهکارهای لازم و هماهنگیهای مورد نیاز را ارائه کردند. همچنین، موضوعات و مطالبات مطرحشده در حوزههای مختلف، با رویکرد پیگیری شفاف و پاسخمحور، برای اقدامات بعدی در مسیر حل و فصل مؤثر و زمانبندیشده قرار خواهد گرفت.




















