باز شور محرمی دیگر از راه می رسد و عالمی را به شمیم جان نواز حسین شهید و شقایق های سرخ روییده در دشت نینوا معطر می کند. محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت ، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به همه مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت. اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفتهی پیام کربلاست. اینجانبان فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت بخصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرفتح اباد تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمائیم.



















