دومین سالگرد عروج ملکوتی خادمالرضا، رئیسجمهور مردمی و مجاهد، شهید آیتالله سیدابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان فرا رسیده است،روزی که ایران اسلامی در سوگِ مردانی نشست که قامت خدمت را از پشتِ میزها به متن میدان آوردند و چراغِ مسئولیت را با ایمان، اخلاص و خستگیناپذیری روشن نگاه داشتند. شهید رئیسی، نمادِ خدمت بیمنت و تلاش بیوقفه برای عزتِ ایران و کرامتِ مردم بود؛ مدیری که دغدغهاش گرهگشایی از زندگی شهروندان و پاسداشتِ امید در دلهای این سرزمین بود. نام و یاد او و هیئت همراهش، در حافظه تاریخی ملت ایران به عنوان نشانهای از «مسئولیتپذیری تا آخرین نفس» ثبت خواهد ماند. مدیریت شهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، با آرزوی علوّ درجات برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان، بار دیگر بر عهد خود با مردم تأکید میکند: ادامه مسیر خدمت، با روحیه جهادی، صداقت در عمل و تلاش برای آبادانی شهر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان خواهد بود. روحشان شاد و راهشان پررهرو باد.



















