سال ۱۴۰۰ شهرداری فتح آباد شروع به فعالیت کرد .(۵ سال) در این مدت زمان فعالیت های این مجموعه قابل تقدیر است
فعالیت های زیاد زیربنایی در این شهر انجام شده است از جمله ساخت ، آسفالت معابر و بلوار مجموعه آتش نشانی ،جاده سلامت
همه معابر و کوچه های این شهر آسفالت شده است .
سام آرام اخبار شهرستان سمیرم



















